Verzenden

MyParcel en PostNL logo's           Kiala verzending            Bpost logo

MyParcel / PostNL (NL/DE)

Onze artikelen worden verzonden met MyParcel, een transporteur die gespecialiseerd is in de verzending vanuit webwinkels. MyParcel maakt gebruik van het verzendnetwerk van PostNL. Dit betekent dat u de verzending niet alleen thuis kunt laten afleveren, maar ook via PakjeGemak bij het dichtstbijzijnde PostNL-agentschap. U kunt de verzending van uw bestelling volgen via Track&Trace.

Kiala (NL)

Naast MyParcel kunt u ook gebruik maken van Kiala. Hiermee kunt u het pakketje laten bezorgen op het dichtsbijzijnde Kiala afhaalpunt. U hoeft dus niet thuis te wachten op de bezorger, maar kunt het op het door u gewenste tijdstip ophalen. Dit geldt voor verzendingen binnen Nederland. In België kunt u voor een soortgelijke levering gebruik maken van bpost.

bpost (BE)

Speciaal voor onze Belgische klanten bieden wij de mogelijkheid om bestellingen te verzenden via bpost. Hierbij kunt u kiezen om de bestelling af te halen bij een bpost vestiging bij u in de buurt of u kunt de bestelling op uw thuisadres laten bezorgen.

.

Verzendkosten

Nederland

Voor de verzending van een bestelling binnen Nederland brengen wij € 3,50 verzendkosten in rekening. U kunt hierbij kiezen voor MyParcel of Kiala. Bestellingen boven € 30,- worden gratis verzonden (bij tijdelijke acties kan hiervan worden afgeweken).

België

Voor de verzending van een bestelling naar België maken wij gebruik van bpost. Wij laten de bestelling bij U thuis bezorgen. Hiervoor brengen wij € 5,- verzendkosten in rekening. Indien u de bestelling wilt laten bezorgen bij een afhaalpunt, brengen wij € 4,- verzendkosten in rekening. Bestellingen boven € 30,- worden gratis verzonden (bij tijdelijke acties kan hiervan worden afgeweken).

.

Zelf ophalen

Indien gewenst kunt u uw bestelling op zelf op komen halen. Zelf ophalen is te allen tijde op afspraak. Bij het plaatsen van een bestelling krijgt u de benodigde informatie. Wanneer u uw bestelling zelf op komt halen, is er vanzelfsprekend geen sprake van verzendkosten.

.

Onder rembours

Wanneer u uw bestelling onder rembours laat verzenden, betaalt u de bestelling aan de bezorger.

.

Levertijd

Als een artikel op voorraad is, bedraagt de levertijd 2 á 3 werkdagen. Wanneer een artikel niet op voorraad is, maar nog wel leverbaar, kunnen wij deze meestal nog bestellen bij onze leverancier en bedraagt de levertijd +/- 2 weken. U kunt hiervoor gebruik maken van de normale bestelprocedure binnen onze webwinkel. Wanneer het artikel alsnog niet meer leverbaar blijkt, stellen wij u hiervan zo snel mogelijk op de hoogte en annuleren wij de bestelling.

.

Retourneren

U heeft de mogelijkheid om artikelen binnen 14 dagen na ontvangst aan te melden voor retournering. Na aanmelding heeft u nog 14 dagen de tijd om de artikelen daadwerkelijk te retourneren.

Er zijn twee manieren om een retour kenbaar te maken: via onze website of wanneer u dit lastig vindt of geen mogelijkheid hebt om een retourbon te printen, door het sturen van een e-mail.

Via e-mail

Wanneer u ervoor kiest om uw retour aan te melden via e-mail, kunt u de mail versturen naar info@losq.nl onder vermelding van uw bestelnummer en de artikelen die u wenst te retourneren.

U krijgt vervolgs van ons een e-mail met een instructie hoe u de te retourneren artikelen kunt terugsturen.

Via de website

Om te kunnen retourneren via onze website dient u ingelogd te zijn op uw account

Ga naar mijn bestellingen (onder kopje mijn account). U ziet nu uw bestelgeschiedenis

  1. Klik op de link van de betreffende bestelling in de kolom "bestelreferentie".
  2. Scroll naar beneden totdat u het artikel of de artikelen ziet staan die u wenst te retourneren
  3. Zet een vinkje voor het artikel of de artikelen die u wenst te retourneren.

Vul onder het kopje "RETOURZENDINGEN" de reden in voor de retourzending (of "nvt" indien niet van toepassing) en klik vervolgens op "Retourbon aanmaken"

Wanneer wij het verzoek verwerkt hebben, krijgt u van ons een bevestigingsmail.

Ga hierna terug naar uw account en klik op "Mijn retourzendingen". U ziet hier een overzicht van 
uw retourzendingen.

Klik op het plus-teken voor de betreffende retourzending en klik op "Afdrukken" achter Retourbon: om de bijbehorende retourbon te printen. De retourbon dient u mee terug te sturen met het te retourneren artikel.

Wanneer wij de retourzending ontvangen hebben, krijgt u hiervan een bevestigingsmail.

Wij beoordelen de staat van het geretourneerde artikel of artikelen en indien akkoord, storten wij het overeenkomstige bedrag binnen 14 dagen terug op uw rekening.

Is de staat van de geretourneerde artikelen niet akkoord, vindt er geen restitutie plaats en worden de artikelen aan u teruggezonden.

Wist u dat, wanneer u betaalt via PayPal, u uw kosten voor het retourzenden via PayPal kunt terugkrijgen!